Mentenanta Calculatoare
Help Desk
Este serviciul de suport IT de mentenanta calculatoare pentru utilizatori, prin care sunt rezolvate problemele ale acestora cu sistemele IT sau sunt adresate întrebări despre utilizarea tehnologiei in activitatea proprie. Serviciul poate fi livrat prin: chat, telefonic, aplicație dedicată de suport remote sau onsite.


IT Consulting
Solicitând Serviciul de Consultanță IT beneficiezi de serviciul de raportate și consultantă oferită cu scopul de a îmbunatați activitatea de suport IT și modul in care utilizatorii, și business-ul folosește tehnologia în activitatea proprie.
Suport IT și intervenții onsite
Prin serviciul „Intervenții IT Onsite”, beneficiezi de intervenții IT la sediul companiei tale pentru solicitările IT care nu pot fi rezolvate de la distanță, înlăturarea posibilelor riscuri și restabilirea activității angajaților sau mentenanta calculatoare. Orice incident cu potențial de a-ți afecta bunul mers al afacerii va fi rezolvat in timp util de specialiștii noștri, care se vor deplasa imediat la sediul companiei tale.


Suport IT de la distanță 24/7
Prin serviciul „Suport IT Remote”, companiile beneficiază de suport IT 24/7, bazat pe sistemul de ticketing, prin care utilizatorii pot înregistra, simplu și rapid, o cerere de suport IT pentru rezolvarea incidentelor aparute. In cazul apariției unei probleme IT, clienții au la dispozitie mai multe metode de a apela la suportul specializat al echipei de Remote StarTechTeam, prin e-mail, online, telefonic sau SMS. Echipa de suport IT este împartită pe trei nivele de competență, iar fiecare cerere IT va fi preluată și rezolvată conform categoriei de complexitate specifică.