Registrul Agricol

Programul software pentru intocmirea si evidenta Registrului Agricol este destinat primariilor.

Programul ajuta la tinerea evidentei in format electronic pentru formularele de Registru Agricol in versiunea actualizata pentru perioada 2010-2014 conform HG 1632 / 29.12.2009 .

Functiile aplicatiei in versiunea 2010 – 2014 :

  • Gestionarea datelor referitoare la membrii gospodariei (Cap 1)
  • Gestionarea datelor referitoare la terenurile inscrise in registru pe fiecare pozitie de registru si la utilizarea acestora (Cap 2.a, Cap 2.b, Cap2.c, Cap 3,Cap 4.a, Cap 4.b)
  • Gestionarea datelor referitoare la pomi (Cap 5.a, Cap 5.b, Cap 5.c, Cap 5.d), suprafete amenajate pentru irigat (Cap 6), animale (Cap 7, Cap 8), utilaje agricole (Cap 9), utilizarea ingrasamintelor (Cap 10) si constructii (Cap 11).
  • * Capitolele marcate cu albastru sunt capitole noi introduse in versiunea 2010 – 2014
  • Interfata grafica a programului este identica cu formularele de registru agricol stabilite prin Anexa 1 a HG 1632/2009 valabila pentru versiunea 2010 – 2014.
  • Este permisa introducerea, modificarea si stergerea datelor, la nivel de capitol aferent unei pozitii de registru agricol sau la nivelul pozitiei de registru

Informatii si rapoarte generate :

  • Situatiile centralizatoare (tabelele centralizatoare) prevazute in Anexa 2 a HG 1632/2009
  • Intocmirea evidentelor in perspectiva efectuarii recensamantului agricol din 2010.
  • Adeverinte generale de registru agricol, cu posibilitatea selectarii capitolului pentru imprimare, si adeverinte specifice, personalizate in functie de modelele folosite de fiecare primarie si cerute de fiecare institutie in parte (pentru APIA, Evidenta Populatiei etc), in format Word
  • Cautare dupa datele pozitiei de registru agricol (strada, numar, nume sau prenume titular sau denumirea persoanei juridice)
  • Alte cautari avansate in baza de date in functie de optiunile utilizatorului (de exemplu, pot fi cautate si afisate numai pozitiile de registru agricol care au avut peste 5 Ha de teren arabil in anul 2008 sau care au avut maxim 10 pomi fructiferi in anul 2007, persoanele cu varsta peste 18 ani sau cu data nasterii cuprinsa intre o limita inferioara si una superioara, persoanele decedate, cautarea unei anumite tarlale sau parcele inscrisa in cap 2.b dupa denumire, categorie folosinta etc)

Alte caracteristici tehnice :

Autentificare pe baza de utilizator si parola, cu posibilitatea de modificare a acestora, numarul de utilizatori fiind stabilit la alegerea dvs – PROGRAMUL OFERA POSIBILITATEA DE LUCRU IN RETEA, putand fi folosit pe mai multe calculatoare simultan (indiferent de modalitatea de instalare: pe un calculator din primaria dvs sau pe Internet).
Existenta unui istoric pentru utilizarea programului ce permite evidenta modificarii datelor la nivel de ora, minut si secunda
PROGRAMUL POATE CONSTITUI O ALTERNATIVA A REGISTRELOR AGRICOLE PE HARTIE – la solicitarea fiecarui client putem include si o functie de tiparire a informatiilor, astfel, pe pagina fiecarei pozitii de registru agricol va exista un buton “Print” cu rolul de a genera un document in format Word ce contine toate informatiile din capitolele pozitiei de registru, transpuse in aceeasi ordine ca si in registrul agricol pe suport hartie, pentru a putea fi tiparite la imprimanta si eventual indosariate. Prin aceasta facilitate poate fi evitata dublarea volumului de munca al agentului agricol (tinerea evidentei in paralel pe hartie si pe suport electronic).

[Best_Wordpress_Gallery id=”5″ gal_title=”registruAgricol”]

URLRadar Validare platforme

UrlRadar este un software unic de SEO utilizat de către experți SEO profesioniști pentru a scana mii de URL-uri dintr-o listă sortandule în funcție de platforma lor (WordPress, director phpld, Pligg, vbulletin .. și așa mai departe).

UrlRadar include peste 38 de validatoare si mai multe validatoare personalizate pot fi adăugate cu doar câteva clicuri.

UrlRadar poate fi folosit pentru a valida și sorta mai multe tipuri de platforme, în același timp. Doar importati URL-urile, selectati platformele dorite și faceți click pe Start.

UrlRadar include o listă de validatoare predefinite și mai multe (nelimitate) validatoare personalizate pot fi adăugate la baza de date.

Poate fi configurat pentru a utiliza până la 1.032 de threaduri (32 de biți) și 32.000 de threaduri (64 biți), astfel încât o lista cu zeci de mii de URL-uri poate fi validata în doar câteva minute.

Aplicatia are următoarele componente:

1.Interfață principala:
– Lista de URL-uri
– Sortare / Cautare pe domenii.
– Afișarea de stat: valabil, invalid, verificate, necontrolate.
– Afișarea numai a validatoarelor selectate.

2.Validator baza de date:
– Lista tuturor validare și categoriile lor
– Pagini necesare pentru a fi găsite de validator
– Lista de “footprint-uri” specifice ce trebuie găsite în codul sursă

3.Configurare setari
4.Statistici

[Best_Wordpress_Gallery id=”6″ gal_title=”urlRadar”]

Registratura si Document Management

Se adreseaza clientilor care doresc sa controleze, sa ordoneze si sa automatizeze fluxul documentelor si sarcinilor.

Aplicatia ofera o imagine completa a activitatii societatii. Prin urmarirea gradului de realizare a sarcinilor se realizeaza fluidizarea fluxului de lucru si eficientizarea activitatii.

La cererea clientului , aplicatia se poate personaliza pentru managementul documentelor unei arhive , biblioteci , managementul proiectelor , etc.

Principalele avantaje ce le obtineti prin implementarea solutiei Managementul Documentelor sunt :

  • Se creeaza o baza de date care sa permita regasirea documentelor create, indiferent de format, locatie fizica sau autor
  • Ordoneaza documentele companiei
  • Se cunoaste locatia fizica a oricarui document
  • Se pot gasi rapid documentele de care cineva are nevoie pentru indeplinirea sarcinilor ce ii revin
  • Se poate asocia un document de un alt document, daca ele sunt intr-o strinsa legatura logica.
  • Exista un control al accesului la documentele companiei
  • Se pot obtine rapid liste cu documentele legate de o anumita problema sau de un anumit client

Prin folosirea acestui instrument puternic principalele functii ale Managementului respectiv, Coordonarea, Antrenarea, Organizarea, Evaluarea si Controlul devin foarte usor de realizat.

Aplicatia poate fi implementata pentru functionarea in internet sau intranet si se bazeaza pe tehnologie Open Source.
Interfata este prietenoasa intuitiva, usor de folosit si aplicatia s-a impus ca fiind un instrument modern ideal si foarte util fiecarui manager modern.

Accesul in program se face cu autentificarea utilizatorului fiecare utilizator are drepturi configurabile la resursele aplicatiei.

Aplicatia este realizata pentru a gestiona :

  • Fluxul Documentelor :
    • Gestiunea documentelor dintr-o societate
    • Inregistrarea documentelor prin atribuirea de numere unice in cadrul organizatiei
    • Clasificarea documentelor
    • Identificarea sursei
    • Evidenta locului de depozitare – locatia fizica (depozit-sertar-biblioraft) unde este arhivat documentul
    • Maximizarea spatiului de stocare
    • Cautarea si regasirea rapida a documentelor
    • Starile documentelor
    • Acces rapid la documente prin browsere web standard
  • Fluxul Sarcinilor:
    • Gestiunea sarcinilor
    • Sursa si referinta documentului generator
    • Sarcinile generate si starea acestora
    • Persoane responsabile pentru ducerea la indeplinire
    • Termene limita
    • Controlul rapid asupra tuturor sarcinilor din sistem
  • Arhivarea documentelor electronice:
    • Fisierele se stocheaza in baza de date
    • Informatia este centralizata fiind usor de regasit si controlat
    • Partajarea documentelor electronice arhivate intr-un mod securizat

SmartPage (arq.ro)

Aceasta aplicatie este un generator de layout-uri pentru websiteuri foarte complexe care se modifica des si au nevoie de actualizari live, folosit la arq.ro

Aplicatia permite crearea de template de pagini pentru un anumit site. Pentru o pagina se pot specifica:
– Latimea paginii
– Titlul paginii
– Metadatele paginii

Template-urile se creaza foarte usor, prin impartirea zonelor in subzone. Zonele se pot imparti pe verticala sau pe orizontala. Pentru fiecare zona putem modifica aspectul (culoarea fundalului, a scrisului, etc). In fiecare celula se poate pune unul din modulele existente. Acestea sunt:
– Module pentru banner (3)
– Module pentru meniuri (5)
– Modul pentru formularul de contact
– Module de stiri – liste de stiri + detaliu (8)
– Modul de poll-uri
– Modul de abonare la newsletter
– Modul de cautare
– Modul de video (2)
– Modul de comentarii
– Modul de slidere foto (3)
– Alte module (curs valutar, facebook, google ads, horoscop, etc)

Pentru fiecare modul existent putem crea teme de proprietati si teme de stiluri. Proprietatile unui modul se refera la date cu care lucreaza modulul (de exemplu pentru listele de stiri putem specifica in propritati categoria din care se vor lua stirile, numarul de stiri ce se vor afisa, etc). Stilurile se refera la aspectul instantei respective de modul. Pentru fiecare clasa existenta putem modifica proprietatile de stil aferente sau putem adauga sau elimina proprietati.

O pagina poate contine mai multe instante ale aceluiasi modul avand aceleasi teme sau teme diferite, atat de proprietati, cat si de stiluri. In felul acesta putem modifica foarte rapid si usor aspectul unui template.

Pe langa tab-ul de design care contine functionalitatile descrise anterior, CC SmartPage mai are tab-uri pentru vizualizarea live a continutului in functie de designul descris, sursa template-ul, sursa efectiva a template-ului (sursa continutului live) si un arbore al zonelor definite.

[Best_Wordpress_Gallery id=”3″ gal_title=”smartPage”]